lørdag den 6. marts 2010

Gamle børnestole



Vi har været så heldige at finde en hel masse fine gamle børnehavestole. Bla. denne slags, som vi nu har 12-13 stykker af. Jeg synes de er rigtig fede som de står i original stand. Og det er jo i øvrigt på mode at fylde børneværelserne med disse originale gamle stole.. - Jeg synes det er skønt, at der kommer lidt historie og lidt sjæl ind på børnenes værelser!
Stolene har jo nogle år på bagen, så der er garanteret nogle, som vil sætte dem i stand med lidt lækker maling og tapet i ægte BoligLiv stil :)
Jeg har fundet stolene her i nye på Leikas' hjemmeside, hvor man også kan finde de eftertragtede Hukit stole i nye. Ret skægt at se, at de stadig bliver produceret!



Disse børnestole har vi også fundet nogle stykker af. Det er gamle børnehaveklasse stole.. Også vældig gode, og måske oplagte til lidt maling og tapetrester ;)
Jeg glæder mig til, at lægge dem på min nye hjemmeside, så de kan få nye kærlige hjem!

MetteSofie

5 kommentarer:

  1. Hej
    Det er bare nogle super fine stole.
    HVor meget skal de koste?
    kh Tine

    SvarSlet
  2. Uh, de er fine :)

    Hvornår er det nu lige, at den hjemmeside bliver skudt i gang??

    SvarSlet
  3. Hej Tine
    Tak for det, jeg er også helt vild med dem.
    De træfarvede stole kommer til at koste 150 kr, mens de blå varierer lidt fra 200-250 kr. alt efter standen. Nogle er mere slidte end andre, men den du ser på siden her er en af de rigtig pæne :)

    Hej Julia
    Jeg kan godt forstå du spørger, for jeg er også selv træt af at vente. Processen med hjemmesiden har været lidt stillestående, men jeg ved at to fyre arbejder kraftigt på at få den færdig. Men det er svært at sætte en dato.. Den skulle jeg meget gerne kunne fastsættes, når de har arbejdet på det i næste uge.
    Men hvis du eller nogle andre, brænder for nogle af de ting jeg har lagt på bloggen, så er man jo altid velkommen til at sende mig en mail :)

    Rigtig god søndag til jer begge! MetteSofie

    SvarSlet
  4. Nui, de er fede, de blå stole...

    Sender dig fluks en mail

    kram

    SvarSlet
  5. Hej Groovymama
    Ja de er super fede.. Ville også ønske, at jeg selv havde børn og børneværelse, når vi finder sådan noget!
    Jeg har lige besvaret din mail, så vi snakkes ved på mailen :)

    Knus MetteSofie

    SvarSlet