tirsdag den 30. marts 2010

Fem-og-tyve!

Jeg bliver 25 idag... Fem-og-tyve! Det er helt utroligt som tiden går...
Det har været en skøn dag både til fødselsdagsmorgenbord med de nærmeste imorges og med mine kollegaer på arbejdet, som havde pyntet op med flag allevegne!
Og se så lige alle disse skønne ting som jeg har fået af Thomas og mine forældre til morgen! - De er allerede kommet på plads og pynter smukt i vores lille hjem... Resten af dagen skal gå med pakning af varer og forberedelser til fødselsdagsfest/påskefrokost på søndag... Torsdag og fredag gør vi nemlig det vi aller bedst kan li, når vi igen står på standen i Forum med alle vores retrofund ;)
Ha en dejlig aften!
MetteSofie

11 kommentarer:

  1. TILLYKKE! Det har vist været en dejlig dag.

    SvarSlet
  2. Tillykke. Og sikke fine gaver - jeg har også selv lige fået aben i gave.

    SvarSlet
  3. Stort tillykke! Og sikke en masse fine ting :)

    SvarSlet
  4. Kæmpe stort tillykke med fødselsdagen, søde Mette, vi glæder os til på søndag :-)

    SvarSlet
  5. stort tillykke med fødselsdagen..

    SvarSlet
  6. Tillykke til dig din gamle kone- ej, det gas:)
    Håber du har haft en rigtig dejlig dag..

    SvarSlet
  7. Endnu en gang TILLYKKE Mette ;0)
    Du har slet ikke fortalt hva der var i den sidste pakke som du fik i eftermiddag??? så nu knager det øverst oppe... ha ha Er jo slet ikke nysgerrig ;0)

    SvarSlet
  8. Hej allesammen og tusind tak for alle de søde fødselsdags hilsener :)

    Tina Kristine:
    Nåå.. så du er nysgerrig? ;) - Jeg fik et fint armbånd og nogle fine øreringe fra Louise Kragh. Jeg er helt vild med de smykker hun laver, og det havde Thomas lige luret :) Skønne gaver! Knus MetteSofie

    SvarSlet
  9. Tillykke MetteSofie. Sikke dejlige sager, du har fået i hus! :)

    SvarSlet
  10. Tillykke (:

    Er vild med lysestagerne med "harlekin"-mønsteret, overvejer dem nemlig selv (;

    - Anne

    SvarSlet