søndag den 28. marts 2010

Lørdagstur til Camilla Plum...


Lørdag var Thomas og jeg på farten med mine forældre fra morgen til aften.. En super hyggelig og lang tur til Nordsjælland, hvor vi skulle besøge Camilla Plums sted og hygge os i området nær Gilleleje...
Det var sjovt at se Camilla Plums sted i virkeligheden, når vi søndag efter søndag har set hendes sted på tv. Der var utrolig hyggeligt og med en masse skønne ting at kigge på, men haven var lukket og omgivelserne var ærlig talt ikke rigtig værd at se på endnu. Lad os bare sige, at omgivelserne trængte til en meget kærlig hånd :)
Alt hvad Camilla har af spiselige varer i form af grøntsager, kød, brød og alverdens krydderurter mv. er økologisk og utrolig lækkert at se på. Der blev også provianteret lidt, nu vi var der.
Og så bød butikken ellers på et hav af smukke ting fra House Doctor! Skønne ting jeg kunne kaste mig over.. - Men man kan jo undre sig lidt over hvordan hun får plasticting og nips i alverdens afskygninger a la kina-knald til at hænge sammen med hendes ellers økologiske butik.. - kritisk har man jo altid lov at være.. Men jeg måtte da selv lige eje en æske fra House Doctor, nu det var lige ved hånden ;)

Frokosten blev indtaget her ved vandet ved Gilleleje... Det er simpelthen så skønt et område, hvor vi elsker at køre ture og se på flotte villaer og palæer langs strandvejene, når vi er på de kanter...

Aftenen sluttede af med et lækkert måltid, som min mor lige tryllede frem, inden vi nød X-factor finalen. Og jeg kan jo kun sige, at aftenen sluttede lige som jeg forventede med Thomas som vinder! - Han gjorde det helt fantastisk!
MetteSofie

2 kommentarer:

  1. Hvor ser der lækkert ud.. Både hos Plum og i din mors køkken - lækkert måltid mad der..

    SvarSlet
  2. Det lyder som en utrolig dejlig dag, I havde! Vi har også besøgt Camilla Plums gård og jeg får lyst til at besøge den igen her i påsken, når jeg læser, hvad du fortæller :-)

    SvarSlet