søndag den 6. marts 2011

Fastelavns søndag


Jeg har været rundt i "Blogland" idag og undrede mig egentlig lidt over hvor lidt "Fastelavn" der var at finde under overskrifterne.. For det har jo været Fastelavns søndag idag, og der må da være mange kreative mødre, som har været igang med Fastelavnsris, ligesom jeg. Da jeg jo ikke selv har børn, så måtte jeg være kreativ til min lille nevø Daniel. Og hvad finder man lige på til en lille fyr på 3 år?
Der bliver lidt at administrere for hans mor med alt det guf, men guf skulle der være! Og masken var et helt bevidst fund, da han elsker at lege "arbejdsmand", som han så sødt kalder det. Det er utroligt, som sådan en maske kan forvandles fra noget sødt til uhyggeligt, fordi en voksen pludselig tager den på og tager en legetøjsmotorsav i hånden. Jaa.. De voksne har skam også moret sig idag ;)

MetteSofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar