lørdag den 5. marts 2011

Sol over land..

Det var skønt at stå op til en morgen med solskin idag, for herude skinner solen over land... Det er på disse dage, at vi igen bliver mindet om, hvorfor vi har valgt at flytte på landet. Det har været en forbandet kold vinter herude og turen har været lang, når der har været sne. Men når der er forår i luften som idag og sommeren venter forude, så er jeg dybt forelsket i landlivet og udsigten herfra.
Idag skal vi flytte nogle ting for nogle venner.. De har haft deres ting stående hos os, imens de har fået bygget hus. Jeg kan slet ikke forstå at tiden er gået så stærkt og at man kan bygge et stort hus på så kort tid, som man kan idag. Og så midt om vinteren.
Jeg håber på, at Thomas og jeg kan nå en lille tur ud i det grønne idag, inden der igen kommer mennesker senere på eftermiddagen. Rigtig god lørdag til Jer alle!

MetteSofie

2 kommentarer:

  1. Dejligt forårs billede...(og sikke en skøn ugle:-)

    Håber alt tegner lysere for dig, jeg syns jeg har kunnet læse ind imellem at det har været lidt "knas"

    Kh. Malene

    SvarSlet
  2. By myr: Tak - Uglen er et af vores nyeste loppefund :)
    Det går heldigvis i den bedre retning nu.. Nu har vi vist også taget vores del af den den dårlige kage.. Tak for de varme tanker. Kh. MetteSofie

    SvarSlet