fredag den 11. marts 2011

Rå jakke og pasteller


Jeg var så heldig at få denne fine jakke af Thomas i julegave, men har ikke kunne bruge den før nu, hvor vejret endelig er blevet til korte stunder uden varme jakker. Jeg vover mig i hvertfald allerede ud på korte ture i mindre jakker, nu hvor solen kigger frem. Jeg har simpelthen så svært ved at vente med forårsjakker og ballerina'er i år. Jeg synes det giver lidt kant, når man sætter en rå skindjakke sammen med fine bluser osv. og jeg elsker den allerede..
Formiddagen stod på frisør - og jeg har fået pandehår! Jeg har haft det før, men det er længe siden, så det kræver lidt tilvænning. På vejen hjem smuttede jeg lige forbi Føtex for at snuse lidt. Der var billige tørklæder i pastelfarver, så disse to røg i kurven. Det grønne er en af de slags kæmpe tørklæder, man kan forsvinde helt væk i - 2 for 130 kr.. Det var da okay, synes jeg.
Resten af dagen står på tøjvask og pakning af varer.. Der er lige et par pakker der skal sendes afsted inden det er weekend!

God fredag Alle sammen! :)

MetteSofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar