lørdag den 26. marts 2011

Ny lampe til stuen...


Thomas og jeg var i København igår, blandt andet for at hente denne lampe.. Vi forelskede os i den på nettet og måtte eje den til stuen. For et stykke tid siden havde vi fundet en anden 3-armet lampe, men vi syntes at dens skærme var for skarpe i farven til stuen, så den blev solgt. Denne her er lige i min smag - Retro i mere afdæmpede farver... Nu skal vi bare finde den helt rigtige plads til den :)

Rigtig dejlig lørdag til Jer Alle!

MetteSofie

9 kommentarer:

  1. Ja, den er da godt nok fin. En rigtig trafiklys-lampe ;)

    SvarSlet
  2. Den er jo super flot, og ser ud til at være i fin stand.

    Mange tak for de fine lamper. De er blevet hængt op over spisebordet. Det ser fantastisk ud.
    Har du modtaget klokkeblomst ?

    Hilsn Gitte

    SvarSlet
  3. Den er virkelig skøn, tillykke med den.

    SvarSlet
  4. Hej Alle sammen.. TAK for de fine ord.. Vi er allerede blevet rigtig glade for lampen og synes den klæder vores stue :)

    Gitte: Dejligt, at du kan lide lamperne.. Jeg glæder mig til at se billeder ;) Jeg har modtaget klokkeblomst.. Hun er super fin, men der var desværre sket et lille uheld med hende undervejs. Jeg sendte dig en mail forleden dag ;)

    Kh. MetteSofie

    SvarSlet
  5. Den er rigtig fin. Jeg tror (ligesom Xenia), at man kaldte dem "trafiklys" i gamle dage ;)

    SvarSlet
  6. Den er da alt for lækker den lampe...

    Kh. Malene

    SvarSlet
  7. Hej. Hvor har du købt den? Og må jeg have lov til at spørge, hvad du skulle give for den?

    SvarSlet