onsdag den 16. marts 2011

Fra gemmerne...

Da Thomas mor flyttede fra Korsør dukkede der en masse skønne ting op fra gemmerne fra Thomas fars barndom.. Imellem en masse gammelt legetøj lå dette skønne lam i træ og med en slags gammelt papir på forsiden.. Og da påsken jo nærmer sig, fiskede jeg den op af kassen og gav den en plads i vindueskarmen. Jeg elsker når gamle ting får nyt liv, og da Thomas desværre både har mistet sin far og sine bedsteforældre, synes jeg det er dejligt, når han kan mindes dem igennem ting, som de har haft og som hans far har leget med som barn. Jeg vil skyde på at denne er fra 50'erne..

MetteSofie

4 kommentarer:

  1. Hvor er den bare fin!!!!

    Og ja, dejligt at der så er ting fra familiens gemmer tilbage.

    SvarSlet
  2. "Mæææææh sir det lille lam..." :-)

    Hvor er den bare sød - jeg elsker også ting med minder...

    Kh. Malene

    SvarSlet
  3. Julia: Tak - det synes jeg også :)

    Camille: Tak - Der er heldigvis utrolig mange ting tilbage fra Thomas familie i gemmerne.. Problemet er bare, at man må prøve at prioritere, hvad der skal gemmes og ikke skal gemmes.. Ellers slipper pladsen pludselig op ;)

    By myr: Tak - Ja man kan gå helt i barndom :)

    Kh. MetteSofie

    SvarSlet